سلام به همگی

سلام دوستان خوش آمدید...

هدف از ساخت این وبلاگ همدردی با همه عاشقانی بوده که به نحوی در

عشقشون شکست خوردن..این وبلاگ برای عزیزان این امکان را فراهم می

کنه تا با قرار دادن داستان های غمگین عاشقانه و واقعی خودشون بتونن

کمی از بار غمشونو کم کنن..

اگه شما هم داستانی از عشقتون دارین میتونین از دو راه داستانتون رو واسم بفرستین..

۱-داستانتون رو تو قسمت نظرات بنویسید و بصورت خصوصی واسم ارسال کنید.

۲-از طریق ایمیل داستانتون رو برام بنویسید آدرس ایمیلم رو نوشتم .

eshgetanha53@yahoo.com

 

اگرم با خودم یعنی آرمین کار دارین این ایمیل رو addکنید دوستان عزیز که تمایل دارن تبادل لینک کنن اسم و ادرس وبلاگشونو بفرستن برام تا لینکشون کنم

دوستان گل که همیشه به این وبلاگ لطف دارن میتونن تو وبلاگ عضو بشن خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ممنونم از همتون

 برای ارسال نظرات وهمدردی با این عزیزان بر روی عنوان مطالب کلیک کنید و به ادمه مطلب برید در اوانجا قسمت نظرات براتون گذاشتم مرسی از این که خیلی به این وبلاگ لطف دارین

     ممنون از همراهیتون و اینکه با نظراتتون  و دعای خیریتون مرهمی بر زخم این عزیزان هستید      .



این نظر توسط رزا در تاریخ 1395/1/23/1 و 12:26 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

واقعاااااااوبتون فوق العاده برای اولین باره میام وتمام داستاناتون روخوندم،فوق العادست برای همشون گریه کردم،امیدوارم عشقایه واقعی بهم برسند

این نظر توسط دختراسمانی در تاریخ 1394/2/2/3 و 18:10 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام وبتون واقعاعالیه

این نظر توسط مه لقا در تاریخ 1393/6/20/4 و 20:59 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

من تازه جز دوستاتون شدم وب خوبی دارین ولی انگار خودتونم شکست خوردین منم شکست خوردم ولی توی عمرم یادگرفتم فقط یه بار عاشق بشم وشدم واخرین بارمم هست من زیاد تجربه ندارم تو این چیزاچون همیشه پاک زندگی کردم اینکه ادم فقط یه بار عاشق میشه درسته؟؟؟؟من که میگم اره ولی بعضی ها نظرای دیگه دارن

این نظر توسط freshteh در تاریخ 1393/5/22/3 و 18:42 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

وب خوبی داریعالیه

این نظر توسط سارا در تاریخ 1392/7/25/4 و 17:56 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

موفق باشی پسر خوب وبت صمیمی و با احساسه همیشه سر میزنم


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: